ads

Tuesday, March 29, 2011

mEmang aKu tAk diLahiRkan uTk meLakUkan pErKara2 kReatif bEgiNi......

eRmmm.....aku rasa title ni lah yg plaing panjang aku pernah reka sepanjang wujudnya blog nih...huh...aku pun rasanya tak nak citer pepanjang kat sini...kepala kusut..,banyak bende dalam kepala...berbalik pada citer aku berkaitan title kat atas nih..PERKARA yg aku maksudkan bukanlah bende2 yg tercipta dalam Guinness World Rerocd..tak termampu nye aku..

tapi...

aku nak kongsi satu perkara yg aku rasa takkan mampu aku buat...VIDBLOG (betul ke ejaan aku nih...arghh lantak ler...).....aperkejadahnya menatang nih... VIDBLOG..atau bahasa panjangnya..Video Blog..kira sepupu sepepat pada blog2 ler...cuma yg bezanya...vidblog nih dizahirkan secara visual berbanding blog2 biasa yg dizahirkan secara penulisan...

so kat sini aku ada follow 2 vidblog anak tempatan yg aku rasa sangat menarik perhatian..bukan sebab topik2 yg diorang utarakan..tapi cara penyampaian yg agak santai..walaupun santai tapi penuh dengan pengajaran...

so kita mulakan dengan sorang nih..MATLUTFI90..(pada mat lutfi..aku minta kebenaran kongsi vidblog lu nih..bukan nak cari glamer atau per..tapi sekadar utk berkongsi dengan orang lain..buleh noo....)..so korang layan ler dulu....







oraite...dah puas bergelak ketawa...kita sambung dengan yg kedua ni plak..INIANWARHADI...so korang layan ler dulu....malas aku nak bebel panjang2...haha...






pada Mat Lutfi n Anwar Hadi..aku minta maaf bebanyak kat lu orang sebab share vidblog korang kat blog hampess aku nih...aku rasa ada manfaat gak dari vidblog2 korang nih...

moral dari title aku nih...aku tak mampu nak buat cam korang...cukuplah sekadar menulis kat sini jek...biarlah korang yg berbakat sahaja meneruskan idea sebegini...


adiosss.......



nota hidung kembang aku: kalau aku buat pun..rasanya baru orang tengok muka dah kena pangkah...hahaha...

No comments: