ads

Tuesday, January 03, 2012

~mEmoiRs oF 2o11~

eRmmm....Alhamdulillah masihi baru muncul meninggalkan masihi yg sebelumnya..(hekelleh..ayat tak leh blah..cakap jer lah tahun baru...).entri kali nih aku malas nak sembang banyak2..hanya beberapa ulasan bertepatan dengan attachment photo...utk mengelakkan aku dicop POYO n BERMEGAH DIRI...hahaha..walaupun lah takder sapa yg baca blog nih...

ni lah catatan sejarah 2011 yg baru meninggalkan seribu satu kenangan...aku selitkan beberapa peristiwa penting tahun nih..n kebanyakannya aku tak sempat nak masukkan dalam mana2 entri...

~January 2011.......~
.....buat pertama kalinya..boss company aku berkhidmat membelanjakan sejumlah wang bagi menghargai sumbangan anak buah yg banyak cengkadak dari buat kerja....hahaha..bukan bermaksud sebelum ni takder trip kemana2..tapi ni lah 1st time trip keluar dari negara bergelar Malaysia...THANK YOU BOSSSSSSSS....(boleh CLICK and CLICK sini utk rujukan penuh....)

~mArch 2011.....~
.....langkah besar apabila memiliki keluarga dan keinginan utk menyempurnakan keperluan bekeluarga.....
pRojek Manager...merenung jauh...
cukup ke tak budget yg ada...cam banyak jek yg nak disetelkan...


~ApriL 2011....~
......hasil kerja keras...Alhamdulillah......
ni jer lah yg mampu dimiliki buat ketika ini.....
(model..isteri sendiri..sebab dier tak bagi model2 seksi sentuh keta nih...hahampessss....)

~masih lagi April 2011..~
.....to be exact date...30th April 2011.....
gEnap 5tahun usia pelayaran hidup bersama....
dengan izin Allah...semoga berkekalan...
~mEi 2011...~
....nak kata penting...takder lah penting sangat...tapi aku rasa..inilah konsert terbaek aku pernah saksikan setakat nih...hehe..
..Wings live at Istana BUdaya....1st Mei 2011..akan kukenang.....

~jUne 2011....~
....langkah pertama....
8hbJune2011...menjadi warga pUncakAlam...
semoga langkah ini diberkati hendaknyaaaa........
~aUgust & sEpt 2011...~
....tahun pertama beraya di kediaman baru.....
terima kasih kawan2 yg sudi hadir.....
ada rezki InsyaAllah ada lagi...
itu jer kut peristiwa penting yg berada dalam diari 2011 aku...

2012..aper cer????????

aku serahkan kuasa tu pada Yang Maha Esa...aku ni hanya peminjam di bumi hakNya...InsyaAllah perubahan itu dituntut..... hidup perlu diteruskan selagi denyutan nadi bergetar....




nota kaki besar aku: Gaji??? Bonus??? increament???? Bosss ada tak????hehehe

No comments: