ads

Saturday, September 04, 2010

kEteNanGankU diUji....

eRmm....arwah mak aku pernah pesan dulu...dalam apa juga situasi yg kau hadapi, pilihlah jalan yg tidak menjurus kepada perkara2 yg memungkinkan perselisihan paham atau pergaduhan akan terjadi....kata2 tu aku pegang sampai skang...
entahlaa...tapi semalam hari yg sungguh menguji kesabaran aku..bermula dari pagi sampai ler ke tengah malam..ada jek bende yg seakan2 menguji hati+kesabaran+ketengangan dalam diri aku...

kalau aku nak cerita satu2 rasanya tak berbaloi kut...tapi tu lah dier kan...takder saper yg akan jaga hati kau kalau bukan diri kau sendiri...so terpaksa la telan semua bende tu walaupun pahit dan pujuk hati sendiri utk tak bertindak diluar kawalan+kewarasan aku....

entah laaa....


nota hidung kembang aku : kEsabaran aku juga ada batasnya....Ya Allah, tenangilah hatiku....

No comments: