ads

Tuesday, September 15, 2009

5- pErkAra yG meNyeBabKan jaLan Jammed kEtiKa bErlaKunyA kEmaLanGaN...

disebabkan aku tengah bosan sambil menunggu waktu berbuka puasa, so aku nak bagi carta Rock Belah Rock Bertangkup....

5 sebab kenapa jalan jammed atau kebanyakannya
memperlahankan kenderaan ketika berlakunya sesuatu kemalangan

5- kan ker rakyat Malaysia prihatin,
so nak amik tau ler aper yg jadi sebenarnya,
kenderaan ape rjer yg terlibat,
mana lah tau kut2 ader kaitan sedara mara ker....

4- yg ni aku tak galakkan ler...
Melihat nombor pendaftaran kenderaan,
kater orang kalau beli bleh dapat 1st prize..
aku tak tau ler betul ker tak, aku tak pernah buat camni...

3- Biasanya bila berlaku kemalangan ada lah
wartawan tv atau paper,
so mana lah tau kut2 dapat masuk dalam tv....hehehe glamour tu,
bukan selalu ada peluang camni....

2- Kan ke ada polis kat situ,
kang kalau bawak laju kena saman la plak...nak mampus....

1- Macam mana nak laju,
dah kereta depan semua bawak slow,
so aku kena slowkan kan keta gak ler...bukan salah aku...heheheh

No comments: