ads

Tuesday, September 29, 2009

~AidiLFiTri 2oo9~

~Assalammualaikummm...Salam hamba hulur tanda ingatan... (bernada seakan2 suara lemak merdu jamal..padahal...)..aku pun pelik kenapa aku malas nak update blog ni time raya haritu..padahal nak kata sibuk aku manjang layan tv jek kat umah..
ntah laa, penyakit M aku dah sampai kut....

Ok lah..threat ni aku malas nak membebel panjang, just nak lampirkan kenangan raya 2oo9 aku jer ngan keluarga mertua dan keluarga aku sendiri...

Raya pertama dirumah mertua ku....(rumah yg mewajibkan aku membuang perihal diet, nak kurangkan makan atau nak jaga bentuk perut supaya jangan bertambah besar..tapi semua nyer gagal....)
Hasil air tangan mak mertua aku..korang bayangkan ler..camner aku nak tolak semua ni...(pada yg tak tau..yg panjang kat atas ni ler LONTONG...bebudak opis aku confius antara lontong dan nasi impit..apadaaa....
ayah mertua ku dan adik iparku...ada nampak tak kemesraan yg timbul...hehehehe
macam makan biadap plak aku nengok...heheheh (man beradab, BERADAP..yg aku tau kau tu yg biadap biler dapat makanan..)
bersiap untuk beraya...Selamat Hari Raya Aidilfitri.....

Hari Raya Ketiga dirumah aku sendiri...hehehe (sajer jer..nak beraya dengan keluarga dirumah sendiri, sebab sunyi jiran2 sebelah menyebelah semua balik kg...)
Hidangan ala barat ..yg berlatitud 65 darjah dan bermagnitud 90 darjah ...untuk hari raya kali ni...sajer jer tukar menu,..(padahal dah puas melantak segala jenis rendang, ketupat, lontong sebelumnya....)
keluargaku....yg baju hijau ni jangan tertipu...perempuan ni...berlagak jadi lelaki jek..
hidangan ringkas malam tue....
alermak..kantoi umah bersepah..saper ler amik gambar angle sini...kalau yer pun sound la suro tutup pintu ker hapa...
diorang ni dari awal aku membakor..sampai habis diorang jer yg ngadap kat sini...patut la asal hantar jer habis..asal hantar jer habis...
ala Bah..nak makan amik jerk...buat2 macam tak selera plak....
action jer lebih....(tapi terima kasih gak lah yg yer..sebab sediakan semua bende..abg tinggal bakar jek...)
ini ler keluarga EnAlias Omar...yg pompuan baju putih tu bukan adik aku..tu anak makcik aku..adik aku sorang lagi beraya ngan laki dier...(cuba dihighlightkan disini...Kek adalah sumbangan aku...hahahaha)

Selamat Hari Raya untuk semua, aku menyusun sepuluh jari memohon keampunan atas segala kesalahan dan dosa yg aku lakukan..Amiin...

No comments: