ads

Wednesday, February 24, 2010

haDiaH uLangTahun KeLahirAnkU...

semalam bukan hari yg bahagia atau sekurangnya hari yg biasa bagi aku...ianya bermula dari pagi bila gi site walaupun berjaya setelkan kerja aku tapi boss still tidak berpuas hati ngan aku nyer kerja sebab system lain yg tak termasuk dalam jadual kerja aku semalam ada masalah..aku tak salahkan dier sebab dier boss so dier ada hak untuk mempersoalkan hasil kerja aku..tapi dah aku nyer stail kerja fokus pada target haritu..kalau target untuk setelkan installation so siapkan dulu..perkara lain tolak tepi..tapi istilah ni takder dalam kepala n minda boss aku sebab pada dier, no customer complain n customer always right eventhough kau mati kering kat site..hahaha..kejam kan dunia ini...

so benda ni berlarutan sampai petang (malam sebenarnyer bila ada selisih faham ngan isteri...tu tolak tepi la...tak yah panjangkan cerita ini..).. n klimaks kepada hari penuh masalah untuk aku ialah dengan memerhatikan gambar dibawah...malas nka ulas lagi pasal bende nih...
rupa paras hasil impact dengan kelajuan kurang dari 50km/j...hasilnya,,bumper yg aku baru tukar sebulan yg lepas pecah..bonet kena tukar..n memburukkan keadaan, radiator aku pecah..semua itu memerlukan berhelai2 kertas yg ada muka Agong n note 50 beserta dari bank negara...(ada sesapa yg sudi buat derma kilat tak untuk aku..hukhukhuk...)
kereta yg berjaya membuatkan aku sedikit kering pada hujung bulan nih (<--poket sebenarnyer memang dah kering dah...)
kecederaan ringan pada dahi..mungkin luka sebab terhantuk ngan cd2 lagu yg ada kat atas kepala..(ada 2 ke 3 cd awen sebenarnyer..haha..nanti aku pulangkan bro...)

so..inilah hadiah ulangtahun kelahiran aku tahun nih...

adios..

5 comments:

Niniekartini said...

omg! wat happen bro?? so sorry ko terima hadiah yg tak sepatutnya on ur birthday..

anyway..happy belated birthday abg long..

wish u all d best in watever u do..

PutRaMetaL said...

sah kau lupa birthday aku..ceh hampeh nyer adik...baik kau korek balik buku2 sejarah yg lama n cari bali tarikh lahir aku...

Niniekartini said...

ooppss.. march ek? ala..so long la bro.. mesti sangat mendukacitakan ko kan? apa taknya, dulu aku org pertama wish ko tp skrg mimi dah jaga ko cukup baekkk..so aku pun terlupa la nak wish..walauapapun aku takkkan pernah lupakan ko wahai abangku.. =D

cempeDak_wanGi said...

Hepi besday to u... hepi besday to u, hepi besday to Norazman Alias.. hepi besday to UUUUUUUUU... utk ninie Fairuz, Besday dia ni hari ni la 26 feb. ambik berkat sama ngan hari lahir Nabi Muhammad kita. semoga sihat sejahtera, rezeki murah dan diberkati. Macam2 dugaan dan ujian yg aku dan isteri hadapi bulan february ni. semoga ia akan menjadikan kami lebih tabah dlm meneruskan hidup yg penuh onak dan cabaran. same to u bro.. wassalam....

PutRaMetaL said...

terima kasih bro...biasalah hidup kalau takder cubaan n dugaan kita lupa pada pencipta..ini semua jadi sebab Yang Maha Mencipta sangat sayang ngan kita n nak kita sedar akan hala tuju hidup dimuka bumi ini..