ads

Sunday, February 28, 2010

seLamaT dAtanG aNgka 28...


tak banyak yg aku nak kongsikan kat sini sebab taknak nanti ada yg perasan kepoyoan ku ini..erm..apa pun aku bersyukur, tahun ini ulangtahun kelahiranku jatuh pada hari yg sama Hari Kelahiran Junjungan Besar ku dan umat islam Nabi Muhammad S.A.W..

takder apa yg istimewa tentang kelahiran ku ini..cuma aku berterima kasih kepada isteriku yg sudi membuat kejutan untuk aku yg menukarkan dari hari biasa kepada hari yg istimewa..aku tertipu sebenarnyer, mati2 dier cakap yg dier tak balik minggu ni sebab ada program kat sekolah dia..last minit baru bagitau yg dia nak naik flight dah otw balik sini..sebaik aku tak balik lagi dari opis..<---rupanya dia dah tempah lama dah tiket flight balik ni..ceh...tertipu gak aku...

apa pun terima kasih la sayang sebab sudi buat surprise untuk abg sempena hari kelahiran abg nih...hukhukhuk...
hadiah per yg aku dapat???<---itu yg kita tak tahu tu..hahaha

1 comment:

Niniekartini said...

hepi 4 u..semoga berkekalan hingga ke akhirnya..