ads

Friday, August 07, 2009

aPa akU Nak bUat niE.......



adoyai.....

aper yg aku nak buat malam ni...padahal aku dah plan dari awal minggu lagi...Jumaat malam sabtu kebiasaannyer bebudak gb4b ni jadual pack....ada pingpong ler...futsal ler...tapi malam ni aku sampai tak tau nak buat per....Futsal cancel sebab takder team nak jadi sparring partner.....

pastu plan nak gi layan citer SETEM...dah lambat nak tempah tiket online...nak terjah jerk malas nak kuar umah awal sangat...ni semua sebab dah biasa sangat tempah online, datang OU terus masuk jek.....aper aku nak buat ni....hukhukhuk....

nak update pasal kehidupan aku...BORING...serius...kerja2 aku takder yg happening semuanya KUSUT n BOSAN...so dari aku membosankan kawan2 semua, baik aku tak citer kat korang....

dah la....aku raser cukup kut aku mengusutkan kepala aku sendiri n korang semua..,

adios....

No comments: