ads

Friday, January 08, 2010

haacchhoooooo..mmm....srroottt..srooott..

pergh...berabuk habis blog ni...sampai tempias kena kat hidung aku yg sedikit kembang..mungkin inilah sebabnyer dier begitu sensitif dengan benda2 berhabuk ni....tak lupa juga..perubahan suhu mendadak...aduyai...menyampah giler aku dengan keadaan aku nih..bila dah start bersin2 n selesema maka dengan sendirinya semua bende serba tak menjadi..nak repair motor susah..nak kemas umah lagi susah...nak tengok tv tak selesa..nak buat entri ni pun tak berapa nak selesa..

tapi tak per ler..buat ler pelan2..kalau siap selamat ler untuk orang lain baca..kalau tak silap means ianya akan kekal selamanya dalam draft blog nih..

aper aku nak kongsikan sebenarnyer??? ntah..sekadar nak merapu jer kut...kesian kat blog nih..takder langsung benda yg berilmiah.balik2 kena dengar leteran n luahan rasa bengong aku nih..tu sebab aku tak ramai kawan..sebab kawan2 aku maner suka dengar bende2 ngarut ni kluar dari mulut aku..hahaha..sian gak kat isteri aku..nasib saang ler dapat suami cam abang..hukhukhuk..(entri untuk ayang kena tunggu lama sket la ek..tak pandai ler nak buat ayat meruntun perasaan nih...gua jiwa metal ler...malu seh..tulis ayat ada bunga2 cinta nih..)

ok ler..au rasa cukup ler setakat nih..gua nak kluar cari burger sebelum terus ker padang futsal..dah tambah lemak kena la buang balik..(cam membazir pun ader gak..penat2 jerk kumpul lemak banyak2..pastu nak kena buang..apadaaa..kalau la lemak ni sihat..kan ker bagus...)

2 comments:

Niniekartini said...

eee..bucuk!!!

ala..metal2 pun hati lembut.. *larikkkkkk

mimimomo said...

cian nye busuk...nasib le jd bujang ek.6 bln je lg..