ads

Saturday, January 16, 2010

What's On Your Mind????

apa yg ada dalam kepala hotak aku skang??? and apa yg ada dalam kepala anda masing2... jawapan aku serabut..kenapa serabut? ntah la..banyak bende kut yg aku fikir..kenapa dulu aku tak camni... mungkin sebab usia aku bertambah dan tanggungjawab aku juga bertambah..dan sekarang baru aku sedar kenapa pesakit2 jantung dan darah tinggi makin meningkat setiap hari dikalangan lelaki..

sebenarnya..takder lah dahsyat sangat apa yg aku serabutkan..hahaha cuma aku sekarang ni tengah busan sesangat menunggu flight aku balik ke KL dari Tawau kul 6.45 ni kang.. nak jalan2 aku dah puas berjalan kat tawau nih..(sebenarnya malas nka jalan lebih2 takut berpeluh n berbau plak...hahaha)..sebenarnya aku ader pengalaman yg memening gak sebelum ni..hari khamis haritu aku fly dari lcct ke tawau n dalam flight tu aku duduk bersebelahan ngan mamat pakistan ni..dan yg paling menyeksakan aku yer lah bau badan dia..hadoi...serius bai2 n bro2 serta sis2 sekalian..memang tak bleh blah bau nya..bayangkan sepanjang 2jam 45 minit terbang n tambahan 30minit lagi sebab flight delay aku kena menahan aroma terapi badan dier dari menusuk hidung..gilos babas hangit..

so atas inisiatif itu, aku tak nak lah yg ketidak selesaan aku itu dirasai oleh orang lain plak....

so harini..aku just berjalan2 tempat2 terdekat untuk cari brooch untuk wife aku yg mewakili cikgu2 perempuan diMalaysia yg gila melaram..(dah macam satu tradisi plak..sebab aku bila aku tanyer kat penjual pearl disini, bila tau jer aku nak beli brooch semua akan tanyer nak bagi kat cikgu2 ker???)..hadoi yai...lepas nih nak cari supplier lah untuk jual brooch kat sana plak...

dah ler..penat dah membebel..(walaupun mulut terkunci rapat)...nak cari teksi gi airport...

doakan perjalanan aku selamat..

adios..

1 comment:

Niniekartini said...

belikan aku 13 kerongsang! utang 13 tahun hadiah besday aku..huhu...

Semoga selamat kembali ke pangkuan Ilahi,eh salah..pangkuan bini.. ;)