ads

Monday, February 28, 2011

~Thank You......~

eRmmm.....special entry to all the wishesssss....Jutaan ucapan terima kasih yg nak aku ucapkan kat sini sempena kehadiran angka 29 dalam hidup aku meninggalkan 28 yg mencipta sejarahnya tersendiri...yup..sedar tak sedar perjalanan hidup aku menjejaki ke fasa peralihan dari 20an ke 30an...apa yg aku capai dan kejayaan yg aku kecapi..aku sendiri pun tak berapa pasti,,yg nyata aku bersyukur KeHadrat-Nya...

utk keluarga ku...especially pada abah n adik2 aku...TERIMA KASIH kerana bersabar dengan karenah anak n abg yg satu nih..TERIMA KASIH kerana membenarkan aku utk menjadi anak dan abg, walaupun tak sempurna sifatnya tapi aku cuba kearah itu..maaf dari aku sebab ketidakmampuan aku utk menjelmakan setiap permintaan kepada kenyataan...itu kekhilafan n kelemahan aku....TERIMA KASIH

utk keluarga mertuaku...TERIMA KASIH kerana menerima kehadiran aku menjadi sebahagian dalam keluarga.. maaf atas keterlanjuran tutur kata dan tingkah laku...kelemahan yg akan disingkirkan....TERIMA KASIH..

utk sahabat2 dan sepupu2 sepepat ku....TERIMA KASIH atas ucapan2 dan wishes2 yg diberikan...TERIMA KASIH juga pada mark zurkenberg yg menjadikan FB sebagai medium perantara kita..menjadi sejarah juga dalam hidup ni bila inilah kali pertama menerima ucapan2 selamat sepanjang hidup aku melebihi 20 orang...(haha..nampak sangat tak ramai yg perasan kehadiran aku...hehehe...)...TERIMA KASIH gak sebab menerima huluran persahabatan dalam hidup kalian..maaf atas keterlanjuran tutur kata setiap kali berbicara...maaf atas ketidak selesaan mata akibat dari tingkah laku yg tidak disengajakan...TERIMA KASIH SAHABAT2....

akhir sekali....yg paling istimewa...

utk isteri ku......TERIMA KASIH kerana bersabar menempuh dan melayari hidup berdua kita ni...TERIMA KASIH kerana menjadi isteri yg sempurna buat diri yg serba kekurangan dan kelemahan nih...TERIMA KASIH atas segala pengorbanan....tak perlu pemberian yg mahal2..cukup sekadar kasih sayang yg berterusan....TERIMA KASIH......maaf kerana belum mampu utk menjadi suami yg sempurna sesempurna utusan2 yg Maha Esa..

TERIMA KASIH...TERIMA KASIH...TERIMA KASIH.....







nota betis besar aku: kalian menyempurnakan dan melengkapkan hidup insan lemah yg bernama NOOR AZMAN BIN ALIAS...thank you.....

No comments: