ads

Saturday, July 03, 2010

aDolf HitLer pUn sEtuju....

eRm..aRtikel ni mungkin dah terlambat utk aku kongsikan tentang kekejaman puak2 yahudi israel ni kepada rakyat di Palestin...tapi aku tertarik dengan satu Quotes dari Adolf Hitler dalam helaian akhbar 2 minggu lepas...

"I could have annihilated all the Jews, but I left some of them to let you know why I was Annihilating them." adolf hitler

"The Jews are definitely a race, but they are not human". adolf Hitler..

secara perlahan aku akui hakikat kenyataan si Adolf Hitler nih...entah la...sampai bila perkara macam ni nak berterusan....

aku tau aku takder kuasa utk menukar kekejaman puak2 yahudi ni..hanya doa dan doa sahaja yg mampu aku titipkan menjadi penguat kepada saudara2 seislam ku di Palestin agar terus tabah dan percaya kekuasaan Allah SWT.....

terus teringat rangkap lagu XPDC- Sampai Bila dipetik dari Album Rasopariso...

Ya Allah Ya Tuhanku
Selamatkanlah mereka
Dari azab sengsara
sedihnya ku terasa

musnah segalanya nyawa dan harta
musnah segalanya angkara si durjana

sEandainya..ku punya kuasa sakti
ingin ku menghampirimu kawan...

Seandainya ku punya kuasa sakti
ingin ku membebaskan mu dari cengkaman
kesengsaraan...

Allahhu Akhbar....

No comments: