ads

Friday, June 04, 2010

bOss....

what if your boss said this words to you????

"...frankly speaking to you....if this "site"(middle of nowhere) takder or doesn't give a business to us, it is mean YOU takder keje kat sini..you're nothing here...???

bila kena dekat aku..speechless...serius.. sangat sakit hati..seperti apa yg aku buat sebelum nih boss tak pandang pun..aku keje bersengkang mata atau lupakan waktu happy hour aku kat luar macam takder penghargaan pun...hanya sebab kesalahan yg aku rasa boleh settle dengan satu panggilan phone sahaja....

Senang kan jadi boss...
..ada lesen utk menyakiti hati pekerja tanpa rasa bersalah n tak perlu utk memohon maaf kembali...apa yg dia tau, esok keadaan akan kembali seperti biasa..no heart feeling..

pada mereka (boss2)..masalah ini pekerja akan lupakan dengan berikan bonus n increment setiap hujung tahun...

tapi tu lah dier kan..dah nasib orang makan gaji cam aku nih...semua tu kena telan walaupun pahit..dier yg bayar gaji kita, kalau tak suka cari kerja lain...

entahlah...

No comments: