ads

Tuesday, June 15, 2010

mAafKankU....

sEbelum ni pernah ada yg tanyer aku...naper aku bukak blog ni??? n apa tujuan sebenar yg membuatkan aku memilih utk mewujudkan blog nih...sejujurnya..aku bukannya insan yg dipilih oleh Allah SWT dengan bakat penulisan yg baik..cuma aku suka meluahkan sesuatu..dari dulu lagi aku cuba utk adakan jurnal aku sendiri, yg mana aku boleh luahkan, aku boleh nyatakan, aku boleh kongsikan agar di hari kemudian sekurang2nya kalau bukan orang lain baca mungkin anak cucu aku akan baca apa yg terjadi dalam hidup seseorang yg sangat menyayangi diorang...

dan bukan tujuan aku utk hasilkan blog ni utk meraih pendapatan atau utk menjadi seseornag yg dikenali...DAN BUKAN TUJUAN AKU UTK MENGHASILKAN SESUATU POSTING DALAM BLOG INI UTK MENYAKITI HATI ORANG...

betulla la apa yg orang2 tua cakap, semakin banyak yg kita cakap semakin banyak kekhilafan kita yg akan kelihatan....

disini aku ingin mengambil segenap peluang utk memohon maaf kepada sesiapa pun yg terasa atau terkecil hati dengan penulisan aku dalam ni...maafkan segala kekhilafan dalam komen2 aku...

aku sedar tidak semua orang akan memahami apa yg aku cuba sampaikan atau mentafsirkan sesuatu itu kepada benda yg aku tak maksudkan langsung...jadi..maafkan aku...

sesungguhnya apa yg terhasil dari blog ni hanyalah luahan rasa dan interpretasi aku sahaja dan tiada niat utk menyakiti hati sesiapa pun...

mAafKan aKu.....

2 comments:

cempeDak_wanGi said...

permohonan maaf mu diterima wahai sahabatku..

PutRaMetaL said...

tq tq tq....